użytkownik: Gość | logowanie
Strona główna » Forum Sadownicze Portalu - sadownictwo.com.pl » Opryskiwacze sadownicze » Obliczenie dawki hektarowej/ parametry oprysku - tematy połączone
icon1.gif   Obliczenie dawki hektarowej/ parametry oprysku - tematy połączone [wiadomość #19507] nie, 05 październik 2008 18:50 Przejdź do następnej wiadomości
blasiak jest aktualnie niedostępny blasiak
Nowy
Proszę o pomoc .Jestem początkującym sadownikiem, po objęciu gospodarstwa sadowniczego po teściach 3,13 ha. kila lat pryskałem starą Ślęzą teraz zmieniłem na nową 1014 z wirnikiem na 14 dysz Albus żółte i czerwone i pojawiły się problemy . Dawniej wypryskiwałem 1,5 do 2 ślęz teraz 1 .proszę o podanie parametrów pryskania t/j ciśnienia ,na jakim biegu należy jeździć ciągnikiem C-330

[Uaktualnione dnia: nie, 27 styczeń 2013 22:38] przez Moderatora

Odp: Parametry pryskania [wiadomość #19508 (odpowiedź na #19507) ] nie, 05 październik 2008 19:41 Przejdź do poprzedniej wiadomościPrzejdź do następnej wiadomości
slgadam jest aktualnie niedostępny slgadam
Stały bywalec
witam kolego.. mialem dokladnie taki sam problem Twisted Evil