użytkownik: Gość | logowanie
Strona główna » Forum Sadownicze Portalu - sadownictwo.com.pl » Nawadnianie » Beczka czy staw ?  (4) 1 Głosów
Beczka czy staw ? [wiadomość #3239] czw, 19 kwiecień 2007 13:18 Przejdź do następnej wiadomości
wojus83 jest aktualnie niedostępny wojus83
Stały bywalec
witam. chce wstawic beczke do nawadniania do sadu i zastanawiam sie jakiej duzej potrzebuje-licze na rady. sad ma 5,3 ha lekka ziemia kl IV-VI, woda z wodociagow
pozdrawiam

Marek
Odp: Jaka beczka? [wiadomość #3261 (odpowiedź na #3239) ] pią, 20 kwiecień 2007 12:59 Przejdź do poprzedniej wiadomościPrzejdź do następnej wiadomości
huberciks jest aktualnie niedostępny huberciks
Początkujący
witam ! kolego jak bys mogl to przedstaw nam troche jasniej swoja wizje tego pomyslu...
Smile
Odp: Jaka beczka? [wiadomość #3272 (odpowiedź na #3239) ] pią, 20 kwiecień 2007 18:16 Przejdź do poprzedniej wiadomościPrzejdź do następnej wiadomości
Stały bywalec
ok,sprobuje Smile choc jestem laikiem w temacie nawadniania(jesli chodzi o parametry itp) po prostu mam zamiar zainstalowac w przyszlym roku nawadnianie kropelkowe, a juz teraz chcialbym wstawic chociaz zbiornik(beczke) bo przyda sie w trakcie sezonu(do napelniania opryskiwacza, czy podlewania wiadrami w razie potrzeby) jak pisalem powierzchnia sadu to 5,3 ha. moze napiszcie prosze co musze wziasc pod uwage dobierajac wielkosc beczki-bo jestem zielony w tym temacie!! Sad
pozdrawiam i licze na rady

Marek
Odp: Jaka beczka? [wiadomość #3294 (odpowiedź na #3272) ] pią, 20 kwiecień 2007 22:48 Przejdź do poprzedniej wiadomościPrzejdź do następnej wiadomości
Początkujący
wiec kolego powiem tyle co wiem z wlasnego doswiadczenia...