użytkownik: Gość | logowanie
Strona główna » Forum Sadownicze Portalu - sadownictwo.com.pl » Ekonomika » Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw rolnych.
Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw rolnych. [wiadomość #49761] wto, 04 styczeń 2011 16:57 Przejdź do następnej wiadomości
tomez jest aktualnie niedostępny tomez
Nowy
Witam wszystkich Forumowiczów. Nazywam się Tomasz Zawadziński, mieszkam w Raszynie pod Warszawą i jestem studentem III roku ekonomii na SGGW. Do zaliczenia mam przedmiot "Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw rolnych". Na ćwiczenia muszę przygotować analizę ekonomiczną przedsiębiorstwa rolnego. Bardzo mi zależy na tym, by to było sadownictwo, stąd też zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o pomoc. Potrzebuję danych ekonomicznych przykładowego przedsiębiorstwa sadowniczego, takich jak aktywa, pasywa, grunty, środki obrotowe, trwałe i plany na dalszy rozwój przedsiębiorstwa. Dane potrzebne mi będą do sporządzenia kalkulacji ekonomicznej na następny rok.

Z góry dziękuję i pozdrawiam,
Tomasz Zawadziński

tomasz.zawadzinski@gmail.com
Odp: Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw rolnych. [wiadomość #49768 (odpowiedź na #49761) ] wto, 04 styczeń 2011 19:06 Przejdź do poprzedniej wiadomościPrzejdź do następnej wiadomości
Melolontha jest aktualnie niedostępny Melolontha
Maniak
Obawiam się Panie Tomaszu, że wszystko co może Pan zrobić, to przygotować sobie taką ankietę i umówić się z jakimś sadownikiem, na kilkugodzinne spotkanie...I obawiam się, że forum to nie jest najlepsze miejsce... Ale myślę, że mogła by to być np...giełda na Broniszach. Bo oni / sadownicy /, czasem tam siedzą i całymi godzinami się...nudzą. Tylko jak przekonać któregoś, że nie jest Pan z " wywiadowni " skarbowej... Tego nie wiem, ale może Pan coś, wymyśli ? Życzę powodzenia i pozdrawiam ! Smile
Odp: Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw rolnych. [wiadomość #49769 (odpowiedź na #49761) ] wto, 04 styczeń 2011 19:15 Przejdź do poprzedniej wiadomościPrzejdź do następnej wiadomości