użytkownik: Gość | logowanie
Strona główna » Forum Sadownicze Portalu - sadownictwo.com.pl » Ekonomika » działania marketingowe
działania marketingowe [wiadomość #48526] pon, 06 grudzień 2010 23:43 Przejdź do następnej wiadomości
Feniks jest aktualnie niedostępny Feniks
Nowy
Jestem studentem produkcji ogrodniczej. Obecnie zajmuje się działaniami marketingowymi mającymi na celu promocję polskich owoców oraz wymaganiami, jakie są im stawiane przez polski rynek. Jakie sposoby promocji własnych owoców państwo stosujecie na rynku owoców? Jakie działania marketingowe jesteście w stanie podjąć, aby wypromować własne owoce? Mam tu na myśli stosowanie wszelkiego rodzaju opakowań, haseł itp.
Odp: działania marketingowe [wiadomość #48530 (odpowiedź na #48526) ] wto, 07 grudzień 2010 08:08 Przejdź do poprzedniej wiadomościPrzejdź do następnej wiadomości
Argon jest aktualnie niedostępny Argon
Zaawansowany
ogolnie nie sa raczej stosowane żadne akcje promocyjne w marketach, poza obnizkami sezonowymi cen-promocjami. Aby konsument wiecej zjadal polskich owocow-jablek, nalezy go uswiadomic co one zawieraja. Kazdy wie ze jablka zawieraja witaminki, ale kto wie ze jablka podnosza pH w ustach (dzialaja tak samo jak guma do zucia, tylko czas dzialania jest krotszy).W mojej ocenie ulotki w sklepach by mogly cos dac, plakaty, to nie sa olbrzymie koszty w porownaniu do reklam telewizyjnych, czy reklamy na bilbordach.
Odp: działania marketingowe [wiadomość #48534 (odpowiedź na #48526) ] wto, 07 grudzień 2010 10:11 Przejdź do poprzedniej wiadomościPrzejdź do następnej wiadomości
Nowy